ORONA 3G

Winda elektryczna X-15

udźwig 800-1000 kg

Rozwiązania dla dźwigów elektrycznych bezreduktorowych bez maszynowni (MRLG)

Wysoka wydajność w budynkach publicznych i mieszkalnych o średnim natężeniu ruchu. Optymalne wykorzytanie przestrzeni i najnowsza technologia bezpośredniego napędu (bezreduktorowego). Rozwiązanie standardowe. Najnowsza technologia w przystępnej i funkcjonalnej postaci.

Ogólna specyfikacja

  • Udźwig Od 800 do 1000 kg
  • Liczba osób Od 4 do 13 osób
  • Prędkość 1 – 1,6m/s
  • Maksymalna wysokość podnoszenia 50 – 60m
  • Maksymalna ilość przystanków 16 – 21 przystanków
  • Ilość wejść do kabiny Pojedyncze / Podwójne 180º
  • Napęd Elektryczny bezpośredni
  • Sterowanie System sterowania ARCA II, wieloprocesorowy o małym poborze prądu
  • Typy drzwi Automatyczne boczne / Automatyczne centralne
  • Szerokość drzwi Od 600 do 1500 mm (co 100mm)
  • Wysokość drzwi 2000 / 2100 / 2200 / 2300
  • Wymiary kabiny dostosowane do potrzeb
  • Wewenętrzna wysokość kabiny 2100 / 2200 / 2300 / 2400
  • Dostępne rodzaje wystroju Orona 3G Domo Packs / Orona 3G Public Packs / Orona 3G Plus
 Standard Opcjonalne

boczna1

ZESPÓŁ NAPĘDOWY

Elektryczny zespół napędowy regulowany, kompaktowy, cichy, bezreduktorowy, o wysokiej efektywności energetyczej, silnik ze stałymi magnesami.

DRZWI

Z kompaktowym silnikiem ze stałymi magnesami umożliwiającym szybkie otwieranie i zamykanie, precyzyjne i ciche, podnoszą rzeczywisty standard obsługi. Z systemem otwierania drzwi z wyprzedzeniem i/lub kurtyną fotoelektryczną. Opcjonalne drzwi Solid do miejsc o intensywnym przepływie ruchu.

DOSTOSOWANIE PARAMETRÓW / ELASTYCZNOŚĆ

Dostosowanie parametrów umożliwia dostosowanie dźwigu do większości sytuacji w zakresie wykorzystania przestrzeni.

PRZESTRZEŃ PONIŻEJ PŁYTY PODSZYBIA

Dźwig przystosowany do wykorzystania w budynkach, gdzie wymaga się możliwości przechodzenia osób pod płytą podszybia (opcjonalnie).

ZANIŻONE NADSZYBIE

Opcjonalne rozwiązanie umożliwiające ograniczenie potrzebnej przestrzeni na najwyższym piętrze budynku. Gwarantuje maksymalne bezpieczeństwo i ochronę ekip technicznych zajmujących się konserwacją.

ELEMENTY NOŚNE

Zastępują tradycyjne liny stalowe Dzięki mniejszemu ciężarowi, dłuższej żywotności i lepszej elastyczności pozwalają na użycie kompaktowego napędu z bardziej oszczędnym i przyjaznym dla środowiska silnikiem.

WYKORZYSTANIE PRZESTRZENI SZYBU

Dźwig jest zaprojektowany tak, aby wykorzystać całą dostępną powierzchnię szybu, w celu uzyskania dobrej relacji między dostępną przestrzenią a liczbą przewożonych pasażerów.

 

AUTOMATYCZNY SYSTEM RATUNKOWY

Wbudowany jako wyposażenie seryjne półautomatyczny system ratunkowy do szybkiej, skutecznej i bezpiecznej ewakuacji pasażerów, jako dodatkowe wyposażenie system może współpracować z automatycznym systemem ewakuacji przewidzianym przede wszystkim na wypadek przerwy w dopływie energii elektrycznej.

 

     

Wymiary standardowe

1. Użytkowa przestrzeń poniżej płyty podszybia (przeciwwaga z chwytaczem), należy dodać 115mm do AH

2. Głębokość szybu z wcięciem drzwi 60 mm

3. Głębokość szybu z wcięciem drzwi 40 mm

4. HF opcjonalne zaniżone podszybie 830 mm

5. HUP minimalnie dla wewnętrznej wysokości kabiny (HC) 2100 mm (HUP=HC+1300) HF opcjonalne zaniżone podszybie (HUP=HC+900). Sprawdzić dostępne wymiary kabiny

*Szyb bez odchyleń od pionu

Konfiguracja

1 WEJŚCIE
2 WEJŚCIA 180º
DETAL SZAFY STEROWANIA
DETAL DRZWI Z SZEROK RAM
DETAL SZAFY STEROWANIA

Wymiary kabiny dostosowane do potrzeb użytkownika

Szerokość

Głębokość Kabiny
Szerokość DrzwiUwaga: szerokość i głębokość kabiny możliwa do zmiany, co 5 mmDla ułatwienia w tabeli podano zmiany wymiarów co 100 mm.

Tutaj można wprowadzić tekst do wyświetlania w obrębie modułu.